Mireu, mireu! Els alumnes del PFQB de Jardineria han fet un petit jardí botànic amb les espècies que reprodueixen per Jardí i hort, perquè tots i totes aprenguem una miqueta.
Con el acto final de graduación, damos por finalizado el curso. Ha sido un curso repleto de experiencias. Damos la enhorabuena a todo el alumnado, en especial a los/as graduados/as. ¡Buen verano!
Comentarios
Publicar un comentario