Con el acto final de graduación, damos por finalizado el curso. Ha sido un curso repleto de experiencias. Damos la enhorabuena a todo el alumnado, en especial a los/as graduados/as. ¡Buen verano!
Durant la setmana verda, la PFQB va participar en diverses activitats. D'una banda, van donar a conéixer el projecte de robòtica i ODS i van participar en la creació del logo de la xarxa de Castelló de col·legis sostenibles. D'altra banda, van col·laborar en la 1a Fira de llibres de segona mà organitzada per l'AMPA. Van fer marcapàgines per a tots i totes els membres de la comunitat educativa promocionant la Bibliohall.
Mireu, mireu! Els alumnes del PFQB de Jardineria han fet un petit jardí botànic amb les espècies que reprodueixen per Jardí i hort, perquè tots i totes aprenguem una miqueta.