Setmana verda
Durant la setmana verda, la PFQB va participar en diverses activitats.
D'una banda, van donar a conéixer el projecte de robòtica i ODS i van participar en la creació del logo de la xarxa de Castelló de col·legis sostenibles.
D'altra banda, van col·laborar en la 1a Fira de llibres de segona mà organitzada per l'AMPA. Van fer marcapàgines per a tots i totes els membres de la comunitat educativa promocionant la Bibliohall.
Comentarios
Publicar un comentario